Генеральне консульство України в Неаполі

, Київ 03:52

Консульське обслуговування громадян України

Вітаємо Вас на консульській частині веб-сторінки МЗС,

Хотіли б ознайомити Вас з інформацією, яка може стати Вам в нагоді.

Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.

Виконуючи це завдання, Департамент консульської служби і закордонні дипломатичні установи України (ЗДУ – посольства, генеральні консульства, консульства) діють у відповідності до положень Конституції, низки спеціальних законів України та нормативно-правових актів Президента й Уряду України, використовують увесь інструментарій міжнародного права.  

Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.

Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:

  • запровадження в закордонних дипломатичних установах щоденного (5 разів на тиждень) консульського прийому громадян, в т.ч. за надзвичайних обставин – у позаробочий час, а також вихідні та святкові дні;
  • започаткування функціонування цілодобових телефонних «гарячих» ліній для оперативного зв’язку з консулом в разі загрози здоров‘ю, життю чи смерті (номери розміщені на веб-сторінках ЗДУ);
  • функціонування в МЗС при цілодобовому Центрі оперативного реагування телефону «гарячої» лінії - +38 044 238 16 57;
  • регулярне оновлення на веб-сторінках МЗС і ЗДУ довідок з актуальною для громадян України інформацією щодо понад 180 країн світу – про правила поведінки, безпекову ситуацію, умови працевлаштування, надання медичних і соціальних послуг, митні питання, корисні номери телефонів.

З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з відповідним розділом «Консульські питання» веб-сторінки дипломатичного представництва чи консульської установи у країні, де Ви знаходитися. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.

Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:

  • надавати перевагу відвіданню веб-сторінки (розділ «Консульські питання»)  в разі потреби отримання інформації на кшталт: графік роботи, перелік консульських дій, необхідні для їх вчинення документи від заявника, терміни та тарифи;
  • надсилати звернення електронною поштою в разі потреби надання важливої, на Вашу думку, інформації для консульської посадової особи;
  • практикувати звернення телефоном переважно в разі потреби отримання від консула інструкцій при нетипових/скрутних ситуаціях.

Вашими думками щодо оскарження дій консульських посадових осіб, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України які, на Вашу думку, містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України за електронною адресою та телефоном:

spk@mfa.gov.ua, +38 044 238 15 87 

Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.

Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.

Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.


Генеральне консульство України в Мілані
Керівник: Горяйнов Роман В'ячеславович
Генеральний консул України в Мілані
Адреса: 20156, Італія, м. Мілан, вул. Людовіко ді Бреме, 11. Переглянути на мапі
Телефон: +39 (02) 801 333, (02) 869 98 814.Гаряча лінія ГКУ в Мілані (прохання телефонувати виключно в разі загрози життю чи загибелі громадян України): +39 3487254038
Факс: +39 (02) 869 84 863
Ел. пошта: gc_itm@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://milan.mfa.gov.ua
Графік роботи:
Веб-сайт:

http://milan.mfa.gov.ua

Запис на вчинення консульської дії відбувається на ВЕБ сторінці www.consmilano.com.ua

 
Графік роботи:

Години роботи: 8:30 – 17:30

Обідня перерва: 13:00 – 14:00

Вихідні дні:  субота, неділя;

Примітки:

Дні прийому/видачі документів:

Прийом громадян відбувається виключно після попереднього запису на ВЕБ сторінці www.consmilano.com.ua (всі консульські дії крім посвідчення на повернення в Україну)

Прийом іноземців з питань оформлення візи в Україну відбувається після попереднього запису на ВЕБ сторінці http://visa.mfa.gov.ua

понеділок 9.00 -13.00 (прийом) та 14.00 - 16.00 (видача)

вівторок  9.00 -13.00 (прийом) та 14.00 - 16.00 (видача)

середа  9.00 -12.00 (прийом громадян з питань ДТП, арешту, смерті/загибелі, судових справ, а також громадян, які втратили документи та мають  необхідність невідкладно повернутися в Україну) та 12.00 - 13.00 (видача)

четвер  9.00 -13.00 (прийом) та 14.00 - 16.00 (видача)

п'ятниця 9.00 -12.00 (прийом) та 12.00 - 13.00 (видача)

У випадках техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранення/загибелі громадян України, інших випадків, які загрожують життю чи здоров’ю наших співвітчизників, консульська допомога надається також у неприймальний час.

 


Вихідні та святкові дні, в які консульство не здійснює прийом громадян у 2017 р.

 

  • Січень (1, 2, 6, 7, 9) – Новий рік, Befana та Різдво
  • Березень (8) - Міжнародний жіночий день
  • Квітень (16, 17, 25) – Пасха та Anniversario della Liberazione
  • Травень (1, 2, 8, 9) – День міжнародної солідарності трудящих, День Перемоги
  • Червень (2, 4, 5, 28) – Festa della Repubblica, Трійця, День Конституції України
  • Серпень (15, 24, 25) – Ferragosto, День Незалежності України
  • Жовтень (14, 16) – День Захисника України
  • Листопад (1) – Tutti i Santa
  • Грудень (8, 25, 26) – Immacolata Concezione, Natale, Santo Stefano
Межі консульського округу:

Регіони Північної Італії: Емілія-Романья, Венето, Фріулі-Венеція Джулія, Трентіно-Альто Адідже, Ломбардія, Лігурія, Валь-д’Аоста, П’ємонте


Генеральне консульство України в Неаполі
Керівник: Гамоцький Віктор Сергійович
Генеральний консул України в Неаполі
Адреса: Via G.Porzio, 4 Centro Direzionale, isola B-3, int.5-6, 80143 Napoli  . Переглянути на мапі
Телефон: +39 081 787 54 33; +39 327 736 48 22 (ВИКЛЮЧНО у разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: + 39 081 605 78 67
Ел. пошта: gc_itn@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://naples.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Понеділок-четвер  9.00-13.00, 15.00-19.00

П’ятниця 9.00-13.00, 14.00-18.00

Графік прийому громадян: 

Понеділок - 09:15-13:00, 15:00-17:00

Вівторок - 09:15-13:00

Середа - Робота з громадянами окремих категорій (інваліди, тяжкохворі, випадки, що загрожують життю чи здоров’ю). Проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих, хворих, усиновлених  громадян України.

Четвер - 09:15-13:00, 15:00-17:00

П’ятниця - 09:15-13:00.

Прийом та консультації із консульсько-правових питань надаються без попереднього запису.  Приймаються всі громадяни України, безвідносно до мети, часу, статусу перебування в Італії. Громадяни з малолітніми дітьми (до 14 років), вагітні, інваліди, тяжкохворі приймаються поза чергою.

 

У випадках техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранення/загибелі громадян України, інших випадках, які загрожують життю чи здоров’ю наших співвітчизників, консульська допомога надається також у позаробочий час, вихідні та святкові дні.

 

Першого вівторка кожного місяця  з 09.15 до 12.15 проводиться прийом громадян Генеральним консулом. Прохання попередньо підтвердити намір прийти на прийом за номером +39 081 787 54 33.

Інформація з консульських питань телефоном:

+39 081 787 54 33 з понеділка по п’ятницю  9.15-13.00, 15.00-17.00  (крім вихідних та святкових днів).

Немає можливості зателефонувати? Напишіть нам на електронну пошту gc_itn@mfa.gov.ua. Також пропонуємо ознайомитися з відповідями на найчастіші запитання http://naples.mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/Поширені+питання/FAQ 

Межі консульського округу:

Регіони Південної Італії: Кампанія, Калабрія, Пулья, Базиліката, Сицилія

Примітки:

Сторінка Генерального консульства у "Facebook": 

https://www.facebook.com/ukrconsnapoli/


Консульські питання